کتابنامه
الف. کتابها
1. پاپلی یزدی، سقایی.( 1387). گردشگری.(ماهیت و مفاهیم). تهران: انتشارات سمت.
2. رنجبریان، بهرام؛ محمد زاهدی. (1386). شناخت گردشگری. چاپ سوم. اصفهان: انتشارات چهارباغ.
3. کارگر، بهمن. (1386). توسعۀ شهرنشینی و صنعت گردشگری در ایران (از مفهوم تا راه کار). تهران: ناشر سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح.
4. کلاب، بوتینا.(1390). بازاریابی گردشگری برای شهرها با تأکید بر برندگذاری و رویدادیهای ویژه برای جذب گردشگران. ترجمه: علی موحّد و سالار کهزادی و پگاه ایزدی، تهران: انتشارات آذرخش.
5. هال، کالینمایکل و جان مایکل جنکینز.(1382). سیاستگذاری جهانگردی. ترجمه: سید محمد اعرابی و داوود ایزدی. تهران: انشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
ب. مقالهها
6. بیات، روحالله و دیگران. (1392). «بررسی عوامل مؤثّر بر تصویر برند مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی(مطالعۀ موردی: شهر قزوین)». دوفصلنامۀ مطالعات گردشگری. دورۀ دوم. شمارۀ سوم. بهار و تابستان. صص 122- 138.
7. تقوایی، مسعود و دیگران. (1391). «عوامل مؤثّر در توسعۀ گردشگری شهری کرمانشاه». فصلنامۀ علمی-پژوهشی انجمن جغرافیای ایران. دورۀ جدید. سال دهم. شماره 33، صص 27 – 47.
8. توکّلی، رخشاد. (2015). »سیاحت در زندگی دوم(رفتار زنان مسلمان ایرانی در مقصدهای گردشگری مجازی)». مجلّۀ مدیریّت گردشگری. صص 398 – 407.
9. زمانی، بیبی عشرت؛ بیتا قصابپور، جلال جبل عاملی.(1389). «بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای فراروی مدارس هوشمند». فصلنامۀ نوآوریهای آموزشی. شمارۀ36. سال نهم. زمستان، صص79 – 100.
10.زندیه، مهدی و شروین گودرزیان.( 1393) «رویکرد منظرین عامل موفقیّت گردشگری شهری». نشریۀ باغ نظر. شمارۀ30. سال یازدهم، صص59- 66.
10.صداقتی، عاطفه و مهسا فغفوریان.(1393). «برنامهریزی راهبردی توسعۀ صنعت گردشگری راهی برای توسعه اقتصادی شهرها (نمونه موردی شهر نیشابور)». اوّلین کنفرانس اقتصاد شهری ایران، صص 1- 19.
12. ضیایی، محمود؛ علی اکبر امین بیدختی و فاطمه قربانی. (1392). «ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعۀ پایدار گردشگری». فصلنامۀ مطالعات مدیریّت گردشگری. سال هشتم. شمارۀ 24، صص 59- 88.
13. فتحی، سروش. (1393). «بررسی جاذبه های گردشگری فرهنگی و تاریخی روستای قهرود». فصلنامۀ علمی و پژوهشی جغرافیای انسانی نو. سال ششم. شماره 23، صص97- 123.
14. کیانی، اکبر؛ فرهاد سالاری و محمدصادق افراسیابی راد.(1388). بررسی هویّتبخشی شهر فیروزآباد در بهسازی و نوسازی بافت تاریخی شهر گور با استفاده از تکنیکهایswotT، فصلنامۀ جغرافیایی آمایش. شماره6 . صص120 – 138.
15.ل طفی، صدیقه؛ ادریس باباخانزاده.(1393). «بررسی اثرگردشگری پایدارشهری بر ساکنان شهر(مطالعه موردی: شهر جوانرود کرمانشاه )».
مجلّۀ برنامهریزی و توسعۀ گردشگری.
دورۀ 3. شماره 9. تابستان ، صص 130- 150.
16. مدهوشی، مهرداد؛ نادر ناصرپور. (1382). ارزیابی موانع توسعۀ گردشگری در لرستان. پژوهشنامۀ بازرگانی. شمارۀ 28. پاییز، صص25-58.
ج. منابع مجازی
17.پورمحمدی.(1390). صنعت گردشگری در خدمت توسعۀ کشور. درج در پایگاه اینترنتی در www. Lostring. ir
د. منابع لاتین
18. Deepthi, Sh. (2013). ICT and Tourism: Challenges and Opportunities, Conference on Tourism in India – Challenges Ahead, Part I – Tourism recreation and sport management, university of florida, usa Strategy, 15-17 May 2013, IIMK 57.
19. Emekli.G. and Baykal, f ,( 2011), Opprtunities of Utilizing Natural and cultural Ressources of Bornova tourism, procedie- social and Behavioral Sciences, VOL, 219, pp, 181-189
20. Gaderi, G, and Hfezizadeh, sh . )2009(.Using Tasooa and Ashoora Cereonies in the Central part of Tehran as A Religious- Cultural Tourism Development, National studies Quarterly, geography space, Vol. 28, No, 4.
21. Majidi, M، R .)2011(,foreign Tourism Policy in Iran: Toward Raechinng the Desired Model, political Quartly, Vol. 40. No, 4.
22. popescu,R,Razvan.I, and corbas,A,(2010).the role of urban tourism inthe stsateegically deveiopment of Brasov area , theoretical and empirical researches in urban management ,7(16);69,85.
23. . sohani, B.( 2010), Recognizin of torism Capabilities of Sardabeh Hot Water Reging in Aredebil Proving Usinig SWOT Method, urban- Regional Studies and research, Vol. 1, No, 4, PP, 113.128.( in Persian).
24. Sayiisik, M , Turkay, O. kova, O,(2011), How to manage Yacht tourism in Turkey: A SWOT Analysis and Related Strategies, procedia Sociol and Behavioral Sciences, Vol. 24.pp. 1014-1025
25. Yan,.F. wong , w.(2012) How do hotels choose their location?Evidence from hotels in Beijing,International Journal of -Hospitality Friedel, 9.M. Chewings.